PYTANIA I ODPOWIEDZI

- Dbamy o to, aby nasze zasady i umowy były jasne i proste.

Jak mogę ubiegać się o pożyczkę?

Aby ubiegać się o szybką pożyczkę należy zarejestrować się wypełniając formularz rejestracyjny na stronie www.finansoweposilki.pl, a następnie dokonać opłaty rejestracyjnej z Indywidualnego Konta Bankowego podanego w formularzu rejestracyjnym. Po zaksięgowaniu opłaty rejestracyjnej system wysyła tymczasowe hasło, które w przyszłosci pomoże Ci w zalogowaniu się do indywidualnego Profilu Użytkownika, w celu monitorowania swoich zobowiązań i wnioskowania o kolejne pożyczki. Pamiętaj, że Twoim ID użytkownika przy logowaniu jest zawsze Twój osobisty numer PESEL podany podczas rejestracji.

Jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać pożyczkę w finansoweposilki.pl?

  • być w wieku 19 do 73 lat 
  • mieć obywatelstwo Rzeczypospolitej Polskiej
  • być aktualnie zatrudnionym
  • brak wpisu do jakiegokolwiek rejestru dłużników 
  • mieć indywidualne konto bankowe 

W jaki sposób mogę dowiedzieć się o stanie rozliczeń Pożyczki?

Po zalogowaniu się na swój profil w Profilu Użytkownika znajdziesz wszystkie niezbędne informacje o swoich rozliczeniach i pożyczkach. 

Co robić, gdy zgubiłem hasło?

Wyślij z numeru telefonu, który podałeś w formularzu rejestracyjnym wiadomość o treści: ZGUBIL na numer +48 730 775 418. Po otrzymaniu SMS-a zostanie wysłana wiadomość SMS oraz email z tymczasowym hasłem. W ID użytkownika zawsze wpisuj swój indywidualny numer PESEL. 

Podałeś błędny numeru PESEL podczas rejestracji, co zrobić?

Nie ma możliwości zmiany numeru PESEL. Jedynym rozwiązaniem jest kontakt telefoniczny z biurem obsługi pod nr +48 85 871 00 49, a następnie ponowna rejestracja w systemie. 

Co zrobić w przypadku zmiany lub podania błędnego numeru rachunku bankowego?

Rozwiązanie jest bardzo proste. Ponownie dokonaj przelewu 1 grosza (0,01zł) potwierdzając tym samym rejestrację z właściwego rachunku bankowego. W tytule przelewu wpisz koniecznie: ZMIANA RACHUNKU BANKOWEGO i numer PESEL. 

Jak możesz się z nami skontaktować?

Istnieje kilka sposób na kontakt z nami. Wejdź w zakładkę Kontakt i wybierz dogodny dla siebie sposób. Znajdziesz tu telefon oraz adres e-mail. Możesz też zostawić nam wiadomość przez wypełnienie formularza kontaktowego. 

Jak mogę zaktualizować swoje dane?

Chcąc dokonać zmiany/aktualizacji danych tj. adres email, nr telefonu oraz nr rachunku bankowego skontaktuj się z naszym doradcą pod numerem tel: +48 85 871 00 49 lub napisz e-mail na adres: info@finansoweposilki.pl

Co to jest RRSO?

RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania to informacja o całkowitym koszcie pożyczki jaki poniesie klient. Dzięki temu klient nie musi zastanawiać się i porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczony w stosunku rocznym.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz. U. z 2011 r. nr 126, poz. 715 ze zm.)

Jak długo będę czekać na decyzję?

Bardzo cenimy Twój czas, dlatego niezwłocznie po weryfikacji wniosku otrzymasz sms i email z decyzją. Jest to decyzja automatyczna, wydawana na podstawie damych z wniosku. Warunkiem uzyskania pożyczki jest wcześniejsze zaksięgowanie Twojej opłaty rejestracyjnej w kwocie 1 grosz (0,01zł). W zależności od banku, w którym posiadasz konto, transfer pożyczki może dokonać się błyskawicznie lub może być uzależniony od godzin transferów międzybankowych.  

Czy dostanę pożyczkę, jeśli jestem zadłużony w bankach?

Jako odpowiedzialny pożyczkodawca udzielamy pożyczek online jedynie osobom, które są zdolne regulować swoje zobowiązania finansowe. Zadłużenie w banku nie jest barierą, pod warunkiem, że otrzymasz pozytywną ocenę zdolności kredytowej. 

Dlaczego odmówiono mi pożyczki?

Przy udzieleniu pożyczek kierujemy się zasadą odpowiedzialności. Nie chcemy, by nasza pożyczka była dla Ciebie zobowiązaniem, którego nie udźwigniesz. Każdorazowo dokonujemy oceny zdolności kredytowej klienta. Złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania pożyczki. 

Na jaki okres zawierana jest umowa?

Dla Twojej wygody, aby ułatwić Ci proces udzielania kolejnych pożyczek, okres obowiązywania umowy nie został określony. Jest to umowa na na czas nieokreślony. 

W jakich godzinach wypłacane są pożyczki?

Pożyczki wypłacamy w następujących godzinach:

- w dni powszednie: 7.30 – 21.00
- w soboty i niedzielę: 09:00-17:00 

Czy w tym samym czasie mogę otrzymać więcej pożyczek od finansoweposilki.pl?

W tym samym czasie nie możesz zaciągnąć więcej pożyczek na finansoweposilki.pl 

Czy mogę odstąpić od umowy?

W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy przysluguje Ci prawo odstąpienia od umowy. W tym celu musisz wysłać na adres naszej siedziby stosowne oświadczenie w tej sprawie przed upływem 14 dni od zawarcia umowy. Wzór znajdziesz w swoim indywidualnym profilu użytkownika. 

Czy mogę dokonać zwrotu pożyczki szybciej?

Tak. Spłaty możesz dokonać w dowolnym momencie, przed terminem jej spłaty. 

Czy mogę otrzymać większą kwotę od razu po spłaceniu poprzedniej pożyczki?

Tak. Większą kwotę nawet w tym samym dniu możesz otrzymać po spłaceniu poprzedniej pożyczki.

Co się dzieje w przypadku opóźnienia lub braku spłaty?

W przypadku braku lub opóźnienia spłaty pożyczki mogą zostać naliczone opłaty związane z podjęciem działań windykacyjnych przez Pożyczkodawcę lub zlecenie tych działań osobom trzecim.

Jakie koszty ponoszę biorąc pożyczkę?

Kładziemy nacisk na przejrzystość i uczciwość. Jeśli spłacasz w terminie, koszty są stałe i niezmienne. Przed udzieleniem pierwszej pożyczki dokonujesz przelewu w wysokości 1 grosza (0,01 zł) na nasze konto, a jedynym kosztem pożyczki jest całkowity koszt pożyczki, który widzisz na suwaku podczas składania wniosku.

Chciałbym otrzymać nową pożyczkę na wyższą kwotę. Jak to zrobić?

Możesz to zrobić wykorzystując Profil Użytkownika. Złóż po prostu kolejny wniosek o pożyczkę na interesującą Cię kwotę.

Spłaciłem swoją pożyczkę. Kiedy mogę wziąć kolejną?

O kolejną pożyczkę możesz wnioskować po spłacie bieżącej,  bezpośrednio z poziomu w Twojego profilu. Przypominamy, że spłacona pożyczka to taka, która została już zaksięgowana na naszym koncie. 

Regulamin rejestracji Umowa ramowa Pożyczka za darmo Klauzula informacyjna  Polityka prywatności